Ik ben bezig om voor de laatste keer de collectie van het CNME in orde te krijgen voor in het historie topic.
Deze kippen zijn nieuw en buiten dat zijn er ook nieuwe verblijven en verblijven weg.
Dit gebeurde toen de vergunning nog actief was praktisch nooit haha.
Vragen aan andere forumleden.
-
meubilaie2
- Laafsekikkertje (VU)

- Favoriete dierentuin: CNME
Re: Vragen aan andere forumleden.
NL 50/59 BE 9/37
-
Micheltje
- Laafsekikkerdril (NE)

- Favoriete dierentuin: Diergaarde Blijdorp
Even een vraag voor aankomende Zaterdag (25 Oktober)
Zoals volgens mij al breed bekend hier is zal Brook Valley Zoo open zijn.
Zelf heb ik er nog nooit eerder van gehoorde tot deze week en was benieuwd of het het waard was om ver voor te rijden?
Zoals volgens mij al breed bekend hier is zal Brook Valley Zoo open zijn.
Zelf heb ik er nog nooit eerder van gehoorde tot deze week en was benieuwd of het het waard was om ver voor te rijden?
- Gorilla Gust
- Laafsekikkers Admin

- Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
- Contacteer:
Voorheen was dit het Wisbroek breedingcentre. Op zich niet onaardig, en als je van vogels houdt wel een mooie collectie.
Maar het is ook een druk bezochte tuin op dergelijke opendagen. Zo zagen ze er alleszins 10 jaar terug bij.
Steeds weer onderweg enzo(o)!
-
Micheltje
- Laafsekikkerdril (NE)

- Favoriete dierentuin: Diergaarde Blijdorp
Nu weer beetje anders en ietsje groter volgens mij als ik de nieuwsberichten moet gelovenGorilla Gust schreef: ↑23 okt 2025, 16:33Voorheen was dit het Wisbroek breedingcentre. Op zich niet onaardig, en als je van vogels houdt wel een mooie collectie.
Maar het is ook een druk bezochte tuin op dergelijke opendagen. Zo zagen ze er alleszins 10 jaar terug bij.https://www.youtube.com/watch?v=Vseu7g2FgDU
-
meubilaie2
- Laafsekikkertje (VU)

- Favoriete dierentuin: CNME
Ik ben vorige maand geweest en vond het absoluut 2 uur heen 2 uur terug waard.Micheltje schreef: ↑23 okt 2025, 17:51Nu weer beetje anders en ietsje groter volgens mij als ik de nieuwsberichten moet gelovenGorilla Gust schreef: ↑23 okt 2025, 16:33Voorheen was dit het Wisbroek breedingcentre. Op zich niet onaardig, en als je van vogels houdt wel een mooie collectie.
Maar het is ook een druk bezochte tuin op dergelijke opendagen. Zo zagen ze er alleszins 10 jaar terug bij.https://www.youtube.com/watch?v=Vseu7g2FgDU
NL 50/59 BE 9/37
Ik zag op FB dat ze momenteel volledig uitverkocht zijn, dus als je nog kaartjes moet kopen ben je voor nu te laat...