Nieuwstopic Thoiry ZooSafari

Al het nieuws van de overige dierentuinen binnen Europa (buiten België & Nederland).
zoofan
Laafsekikker (CR)
Laafsekikker (CR)

Re: Nieuwstopic Thoiry ZooSafari

Bericht door zoofan »

Een artikel op vrt nws meldt dat een vrouw is aangevallen door drie wolven. De vrouw verbleef in het park en ging 's ochtends joggen. Zo kwam ze bij de wolven terecht die haar aanvielen. Ernstig gewond is ze afgevoerd.

Die wolven zitten volgens mij bij de beren en bizons. Ze had dus ook beren kunnen tegenkomen.

Wat ik vreemd vond toen ik er was, is dat er in het perk een man met een stok rondliep om in de buurt van de ingang de dieren te beletten om te ontsnappen.

Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Contacteer:

Bericht door Gorilla Gust »

Iemand uit de overnachtingszone die vanaf haar slaapplaats is gaan joggen en duidelijk verkeerd liep wellicht? Anders is het wel heel moeilijk te verklaren.
Steeds weer onderweg enzo(o)!

Limburg vooruit
Laafsekikker (EW)
Laafsekikker (EW)
Favoriete dierentuin: Walsrode, Burger's, Beauval

Bericht door Limburg vooruit »

Gorilla Gust schreef:
26 jun 2024, 21:14
Iemand uit de overnachtingszone die vanaf haar slaapplaats is gaan joggen en duidelijk verkeerd liep wellicht? Anders is het wel heel moeilijk te verklaren.
Dan lijkt er mij iets mis te zijn met de beveiliging. Ik zie niet dat iemand in PD bij de beren kan raken tijdens het joggen.

Is ook ineens de reden waarom ik niet gewonnen ben voor al dat logeergedoe in dierenparken.
Wie achter mijn rug praat staat op de ideale plaats om mijn gat te kussen.

Plaats reactie