Ja die groep ja. Ik verbaas mij sowieso over die regels in die groepen. Als Truus uit delft 100x min of meer dezelfde onscherpe foto post van een halve zebra dan is dat prima, maar als er iemand een keer een terechte kritische noot plaatst dan mag dat niet. Dat vind ik persoonlijk heel eng.MennoPebesma schreef: ↑01 okt 2025, 21:43Je bedoelt de BestZoo groep van Zoovaria? Ik ben zelf ook mede-beheerder van een aantal Zoovaria Facebookgroepen, maar niet van die van BestZoo. Voor elke groep gelden eigenlijk dezelfde regels, waaronder dat een bericht met negativiteit of discussies die het park onderuit halen niet toegestaan is. Ik vind zelf het ZooFlits artikel daar niet onder vallen, dus ik zou het niet verwijderd hebben. Het zou kunnen dat het bericht van de persoon zelf niet heel positief was, maar de keuze om het te verwijderen is altijd aan de beheerders van de groep. De groep staat overigens volledig los van het park zelf.Boots schreef: ↑01 okt 2025, 20:30Toch leuk om hier nog even aan te halen aangezien we hier op het forum wel gewoon ons zegje mogen doen.
Er was iemand die het artikel van Zooflits in de facebookgroep vrienden van BestZoo had geplaatst. Binnen no-time is het bericht weer verwijderd. Ik ga nu ook uit die groep. Schijnbaar zijn de beheerders al van hun stuk door een kritisch artikeltje. Het is geen Noord-Korea hier.
Overigens in dit geval had die persoon enkel het artikel gedeeld en boven het bericht 1 inleidend zinnetje.