Precies mijn gedachte

Precies mijn gedachte
Daar was ik ook erg blij meePater-damiaanshert schreef: ↑29 aug 2025, 20:59Wow, Saiga kunnen afvinken! Hoe ziet een kazachse dierentuin er eigenlijk uit op vlak van verblijven?
Ophef rond privédierentuin van Indiase miljardairsfamilie: louche dierenhandel met Duitser
Het hooggerechtshof van India is een onderzoek gestart naar een van de grootste privédierentuinen ter wereld. Het park van de miljardairsfamilie Ambani zegt een dierenopvang te zijn, maar critici betwijfelen dat. Uit uitgelekte chatberichten blijkt dat veel dierenhandelaren bij het ‘opvangproject’ betrokken zijn.
Het centrum, dat Vantara heet, is van Anant Ambani. Hij is de zoon van Mukesh Ambani, de rijkste man van Azië. Het park ligt in de deelstaat Gujarat, vlak bij een gigantische olieraffinaderij van de familie. De dierentuin is niet toegankelijk voor bezoekers en zegt 2.000 diersoorten te huisvesten. Men heeft naar eigen zeggen tweehonderd olifanten, driehonderd katachtigen zoals luipaarden, tijgers en leeuwen en meer dan duizend reptielen.
Bron & meer: ZooFlits