Otterpark AquaLutra, Leeuwarden, 2004
-
- Laafsekikkertje (VU)
- Favoriete dierentuin: CNME
Otterpark AquaLutra, Leeuwarden, 2004
Gevonden in het friese archief
- MennoPebesma
- Laafsekikker (CR)
- Favoriete dierentuin: Meerdere
Re: Otterpark AquaLutra, Leeuwarden, 2004
Goeie vondst, bedankt! In 2004 heette het echter wel al AquaZoo Friesland.
In die begintijd ben ik er nooit geweest, pas rond 2010/2012 ben ik daar steeds vaker naar toe gegaan. Maarja, ten tijde van dit filmpje was ik ook nog maar 6, dus als ik er dan geweest was had ik mij er waarschijnlijk toch niet veel van herinnerd
In die begintijd ben ik er nooit geweest, pas rond 2010/2012 ben ik daar steeds vaker naar toe gegaan. Maarja, ten tijde van dit filmpje was ik ook nog maar 6, dus als ik er dan geweest was had ik mij er waarschijnlijk toch niet veel van herinnerd
- Gorilla Gust
- Laafsekikkers Admin
- Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
- Contacteer:
Mooie aanvulling, maar ik heb het topic wel verhuisd naar ons historische forumdeel.
Steeds weer onderweg enzo(o)!
-
- Laafsekikkertje (VU)
- Favoriete dierentuin: Aqua Zoo
Volgens mij was dit inderdaad in de beginjaren van Zodiac Zoos. Pas in het tweede of derde jaar verhuisden de stokstaartjes naar het verblijf waar nu de konijnen en cavia's zitten. Ze zaten waar de Humboldt-pinguïns nu zitten. Toen kregen ook de pinguïns hun huidige vijver (t.o. de bevers)
-
- Laafsekikkertje (VU)
Ah lachen dat er vroeger stokstaartjes in die bak van de konijnen zaten! Tijdens mijn bezoek 1 konijn gezien en vond het al een opvallende bak.
- MennoPebesma
- Laafsekikker (CR)
- Favoriete dierentuin: Meerdere
Die bak was toen zelfs in drieën gedeeld. Naast stokstaartjes zaten er ook Vosmangoesten en Zebramangoesten.meubilaie2 schreef: ↑18 dec 2020, 17:42Ah lachen dat er vroeger stokstaartjes in die bak van de konijnen zaten! Tijdens mijn bezoek 1 konijn gezien en vond het al een opvallende bak.
-
- Laafsekikkertje (VU)
Dan hebben de konijnen en cavia's het nu beter voor elkaarMennoPebesma schreef: ↑18 dec 2020, 17:45Die bak was toen zelfs in drieën gedeeld. Naast stokstaartjes zaten er ook Vosmangoesten en Zebramangoesten.meubilaie2 schreef: ↑18 dec 2020, 17:42Ah lachen dat er vroeger stokstaartjes in die bak van de konijnen zaten! Tijdens mijn bezoek 1 konijn gezien en vond het al een opvallende bak.
-
- Laafsekikkertje (VU)
- Favoriete dierentuin: Burgers' Zoo
Interessante beelden!
-
- Laafsekikkertje (VU)
- Favoriete dierentuin: Aqua Zoo
Er hebben zelfs Kaapse grondeekhoorns in gezeten.Die bak was toen zelfs in drieën gedeeld. Naast stokstaartjes zaten er ook Vosmangoesten en Zebramangoesten.
De stokstaartjes en vosmangoesten bewoonden eerst de oude verblijven van de nersen en bunzingen in het otterpark. -hier zitten nu de humboldt-pinguïns.Volgens mij was dit inderdaad in de beginjaren van Zodiac Zoos. Pas in het tweede of derde jaar verhuisden de stokstaartjes naar het verblijf waar nu de konijnen en cavia's zitten. Ze zaten waar de Humboldt-pinguïns nu zitten. Toen kregen ook de pinguïns hun huidige vijver (t.o. de bevers)